Friday, 22 July 2011

tak lama lagi dah puasa


salam hari ni nak certia pasal puasa.....lagi berapa hari je kita dah nak puasa cepat betulkan masa berlalu...pejam celik,pejam celik dah nak puasa...adoy dah tak sabar nak puasa ni....sebab apa kalau korang nak tahu???bulan puasa ni aku boleh jimat duit hehehe lagi satu mase bulan puasa ni aku suka bangul awal gila lah pukul 3 aku dah bangun tengok tv cerita pasal bulan ramadan....lagi satu lak aku suka pergi baza ramadan pehhhh banyak gila makanan hehehe sodap gila lah...tapi bila beli banyak nanti tak habis lak so aku akan beli mengikut kehendak aku sahaja...paling bangsat pun aku akan beli 3 jenis kuih je dan air yang paling aku suka mase berbuka adalah air tebu...huhu...dapat lak yang sejuk mesti tak bangun lah..hahahaha.....pernah sekali tahun 2010 aku dan kawan-kawan aku tak puasa tapi tu dulu sekarang semua dah berubah dan puasa kali ni mesti terbaik dan tak akan tinggal 1 pun...huhu......semangat nak puasa dah ada dalam jiwa raga ku...huhu....jadi tahu ni korang yang membaca blog aku ni jangan tinggal kan puasa hehehehe.....

No comments:

Post a Comment