Thursday 25 August 2011

raya hampir tiba

salam jari ak menceritakan pasal ramadhan yang bakal meinggalkan kita.....ramai kanak-kanak dan remaja bersuka ria sebab nak raya...tipulah kalau saya cakap saya tak sabar nak raya.....tapi tahun ini amat berbeza bagi hidup saya sebab terasa ramadhan ini bermakna sangat untuk saya.....apakah tahun depan boleh jumpa dengan ramdhan??kalau boleh jumpa pun saya takut tak boleh nak tunaikan???Ya Allah berikanlah kekuatan kepada hamba Mu ini...semoga dapat melaksanakan puasa mu pada tahun hadapan.....raya ini pulak saya tak tahu nak pi mana hahahahaha........asyik sebuk dengan aktiviti luar sahaja......tapi aktiviti yang saya buat mestilah berfaedahkan....okeylah nak pi solat jumaatlah....akhir kata selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.....salam

No comments:

Post a Comment