Monday, 12 December 2011

aku amat mencintai nya

salam aku hari ini berasa sedih ya amat sebab aku takot yang aku akan kehilangan dia...memang aku tau yang dia tak akan tinggalkan aku tapi aku takut dia akan benci dengan sikap aku....sebenarnya tadi aku nak peluk dia dan terus berjujur kepada dirinya yang aku amat mencintainya tapi aku takut sangat2 entah apa-apalah aku ini kan....tak apa esok aku akan suruh dia baca blog aku ini dan insyaallah hati aku akan tenang...amin.....

pekara yang ingin aku bagi tahu dia adalah:
1. aku sayang dia sangat2
2. aku tak boleh nak melupakan dirinya
3. aku tak boleh melihat dirinya sedih dan sakit
4. aku jeles bila tengok dia mesej dengan orang lain (tapi sekarang dah kurang

aku hope bila dia baca ini dia akan memberi jawapan yang buat aku tidak resah lagi
dan hope pas dia baca ni dia pelok aku lah .....

No comments:

Post a Comment