Wednesday 21 December 2011

tak tau kenape. tapi ni la aku. YUYUS

selamat malam semue.... aku sayang naufal tao...
tapi tu la... aku selalu marah die even masalah aku xde kne mengene ngan die... aku marah die pon sebab time aku bengang tu la die banyak bbel at aku!=="
asik2 tnye soalan yang aku da bagi jawap berulang2 kali! aku mmng pantang owang tanye soalan yang same banyak kali....

tapi even ape pon die buat at aku. aku tak bole perlakukan die sperti EX2 aku yang dulu.
ntah knpe la hati batu aku ni bole cair sebb die?
semue EX2 aku cakap aku ni PEREMPUAN YANG TAK ADA PERASAAN, tapi bagi naufal aku ni bkn la macm tu...
bahkan die cakap aku ni baik...(^_^)

aku ni dulu playgurl. paling sikit pon balak aku 4orang dalam mase yang same.
tapi aku tak penah pon jmpe diorang semue....
ala kpl dalm phon je kot... jmpe pon dari jaoh. if aku tngok bdak tu ok aku datang r at die ktorang dok borak2 dalam 1 jam or setnga jam. n then aku da dapat due blanje or ape yang aku nak. aku blah r.

tapi ata naufal aku xleh nak wat cam tu.
mybe sbb nuafal suke aku bkan sebab rupe aku... EX2 aku tu semue seke aku sebbb rupe aku n sbb aku kaye la bagi diorang...
tapi naufal kpl ngan aku bkn sbb tu smue... die trme baik buruk aku...
tapu kadang aku bengfkek ga' ngan naufal ni. sebb asik cmburu n curige n pkir bkan2 n yang paling aku menyampah die ske sangat cakap soh aku cakap (JUJUR)...==

Aku tau msti sukar untuk die prcaye kan EX playgurl cam aku ni...
lagi satu aku ni ratu PENIPU n pandai BERLAKON n pandai PAO duet orang...
tapi aku tak leh nak pao2 naufal...=="
aku tak leh nak pao die sbb aku sayang dri die n bkn duit die...

lagi satu aku ni panas baran tao? kasar ske panjat pokok. da ber kali2 jatoh pon tak serik2 lagi.. n aku ni ske blasah naufal. bkn die je... sape2 je yang wat aku bengang msti tangan or kali aku tros brjalan!

Aku sayng die. even aku tau yang aku tak ckup baik untuk jadi kksih die aku ttp akn cube tok jadi yang terbaik...
hati aku da trikat pade die sejak pertame kali aku mlhat die walaopn itu hanya dari jauh...
heheh... dasyat btol gataran cinta die mmnggil aku... depan skola n depan terminal tu...

Aku tak ade jawapan untuk semue soalan yang die tanye pade aku. sbb aku mncintai die bkn di sebabkan sbb. sebab cinta aku pade die tidak bersyarat. sbb itu takde sbb untuk aku mmbri alasan knpe aku mncintai die...
JIka sseorang itu mmbri sbb knpe die mncntai sseorang itu, itu brmaksud cnta yang bersebab.
cinta adalah cinta yang di lafas kan didalam hati,tak bersebab, tak trkate, tak ter dengar, tak berbunyi,tak terliaha, tak terputus walaopun brjauhan....
cinta aku pade naufal xterungkap dengn kate2.

aku harap aku akn brsame die hngge ke ahirat.

No comments:

Post a Comment