Tuesday, 13 December 2011

honey maaf kan orang ye....

salam semua.......kenapa tajuk aku macam nie...semalam aku dah buat orang yang aku sayang risau kat aku n dalam pemikiran dia pulak ditakut aku akan meninggalkan sia.....aku tak ada niat nak tinggalkan dia sebab aku terlalu sayangkan dia...if aku putuz dengan dia sape nak bawak dia pegi hospital n if dia sakit sape nak temankan dia...takan dia nak mengharapkan ayah dia...ayah dia pun sakit....dan punca utama yang buat tak putus denagn dia SEBAB AKU TERLALU SAYANGKAN DIRINYA.....pasal inilah aku tak boleh dan tak akan berpisah dengan nya,,,........senang cerita aku sayang dia ketat2 la... <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment