Friday, 8 July 2011

salam hari ini memang aku rase sedih sangat bila dengar dia cakap macam tu...aku memang dh mula sayang kat dia....tapi kenapa jadi macam ni...aku pun tak pahamlah..mama n papa dia marah kat dia sebab keputusan dia merosok...so sekarang aku ngn dye mungkin tak akan dapat bersatu...tapi aku dah terlalu sayang kat dia apa aku nak buat..aku tengah sedih gila ni bila dia cakap macam tu....
hai apa lah nasib ni kan....

No comments:

Post a Comment