Sunday, 27 November 2011

kesedihan yang dapat di rasa...


salam semua....
sejak semalam aku sedih je....sebab lepas ni aku da tak boleh jumpa yuyus macam dulu...nak jemput pegi keje pun dah tak boleh...sebab yuyus da dapat kerja baru...erm lepas ini memang sunyilah aku..tapi dia cakap kalau kita tak selalu jumpa hubungan cinta kita akan semakin kuat dan perasaan sayang akan bertambah..dan dia cakap jangan dengar cakap orang yang ingin memusnahkan hubungan kita ...serius ati aku ni sedih,,malam tadi aku xley nak tidur sebab memikirkan dia je....sebab aku sayang dia sangat-sanagt.... I LOVE U MY YUYUS...

No comments:

Post a Comment